Reklamačný poriadok

POSTUP PRI PODÁVANÍ SŤAŽNOSTÍ NA VYKONÁVANIE FINANČNÉHO SPROSTREDKOVANIA A MIMOSÚDNE UROVNANIE SPOROV VYPLÝVAJÚCICH Z FINANČNÉHO SPROSTREDKOVANIA

Klient alebo potenciálny klient je oprávnený na činnosť Spoločnosti ako samostatného finančného agenta a/alebo na činnosť jej podriadených finančných agentov podať sťažnosť, a to písomne zaslaním na adresu sídla Spoločnosti alebo e-mailom zaslaným na adresu wigro-fin@wigro-fin.sk. Klient je oprávnený podať taktiež sťažnosť Národnej banke Slovenska, a to predovšetkým v prípade nespokojnosti s vybavením sťažnosti Spoločnosťou alebo postupom pri jej vybavení.

 

Spoločnosť je povinná vybaviť sťažnosť a prijať opatrenia na vybavenie sťažnosti do 30 dní odo dňa jej doručenia a v tejto lehote je povinná upovedomiť klienta o spôsobe vybavenia sťažnosti. V odôvodnených prípadoch môže Spoločnosť vyššie uvedenú lehotu predĺžiť najviac na 60 dní odo dňa doručenia sťažnosti, pričom musí sťažovateľovi oznámiť dôvody predĺženia lehoty na 60 dní, a to do 30 dní odo dňa doručenia sťažnosti.

 

Prípadný spor medzi klientom Spoločnosti a Spoločnosťou bude riešený príslušným súdom Slovenskej republiky. Klient Spoločnosti a Spoločnosť môžu za účelom mimosúdneho urovnania sporu uzatvoriť v súlade so zákonom 244/2002 Z.z. o rozhodcovskom konaní rozhodcovskú zmluvu alebo v súlade so zákonom č. 420/2004 Z.z. o mediácii a o doplnení niektorých zákonov písomnú dohodu o riešení sporu mediáciou, prípadne využiť alternatívne riešenie sporov v súlade so zákonom č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov o alternatívnom riešení sporov.